WIJ BEMIDDELEN GEKWALIFICEERDE EN GEMOTIVEERDE MENSEN
Je wilt taken uitbesteden. Zoekt versterking. Hoe pak je dat aan? Wij kunnen helpen!
Technologie en internet hebben ons leven en werk de afgelopen decennia behoorlijk veranderd. Er zijn nieuwe rollen ontstaan. En steeds meer taken kunnen ook gedeeltelijk onafhankelijk van een vaste locatie gedaan worden.
Met name functies op het gebied van online marketing, social media support of content management zijn hiervoor geschikt. Maar je kunt ook denken aan een Virtueel assistent of een Web Assistant.
Locatie Onafhankelijk Werk heeft een groot netwerk aan gekwalificeerde mensen op dit gebied.
Wat doen wij:
- Social Media Support (abonnement per maand)
- Werving en selectie en detachering voor rollen die geschikt zijn om (gedeeltelijk) locatie onafhankelijk te doen
- Advies over het uitbesteden van taken
- Zoeken en vinden van de juiste mensen hiervoor
- Begeleiden na bemiddeling
Je hoeft niet eens volledige functie te hebben om taken uit te besteden. Dat kan al voor een paar uur per week. Wij helpen je de taken te identificeren en vinden de juiste mensen om die taken voor je uit te voeren.
Wij zijn namelijk goed in recruitment en werving & selectie. Wij stellen vast of iemand binnen jouw bedrijf past. En of die persoon inderdaad de juiste skills heeft om de taken goed uit te voeren. We checken referenties en begeleiden de medewerkers ook nog als ze bij jou aan de gang zijn.
Voordelen voor jou als werkgever: flexibiliteit, focus, efficiency en kostenreductie!
En natuurlijk gemotiveerde, blije mensen, die werk hebben dat bij ze past. Dat betekent een hoge productiviteit, creativiteit en inbreng van nieuwe ideeën.
Wat kan locatie onafhankelijk werk voor jouw bedrijf betekenen?
- Flexibiliteit
- Focus
- Efficiency
- Kostenreductie
LOCATIE ONAFHANKELIJK WERK GEEFT ADVIES EN VINDT DE JUISTE MENSEN
Je wilt meer flexibiliteit, tijd, efficiency of lagere overheadkosten. Dus neem je de stap om taken uit te besteden.
- Hoe pak je dat aan?
- Welke taken ga je uitbesteden?
- Waar vind je de juiste mensen?
Wij geven je graag advies en helpen jou bij het vinden van de juiste persoon.
VOORBEELDEN VAN TAKEN DIE WIJ KUNNEN OVERNEMEN
Online marketing en Social Media Support
Het online zichtbaar en vindbaar zijn van jouw bedrijf wordt steeds belangrijker, maar om dat goed en consequent te doen, is een behoorlijke tijdsinvestering. Hiervoor kun je ook al voor een paar uur per week een WebAssistant inhuren.
Een WebAssistant is een expert die ondersteunt bij alles wat te maken heeft met het online (beter) zichtbaar maken van jouw bedrijf.
Je kunt ook kiezen voor Social Media Support. Hierbij sluit je een abonnement af. Wij zorgen dan vervolgens dat er op de Social Media kanalen die passen bij jouw doelgroep heel regelmatig en consequent relevante posts geplaatst worden.
Enkele taken die je kunt uitbesteden
- Een simpele website maken
- De website bijwerken en bijhouden
- Opzetten van social media pagina’s
- Social media kanalen updaten
- Een webinar organiseren
- Een nieuwsbrief versturen
- Webstatistieken bekijken
- Opzetten van een blogbericht
- Een basis webshop opzetten
- Etc.
Sales support
Nieuwe klanten werven, acquisitie, opvolging en aftersales zijn belangrijke taken en verdienen veel aandacht. Het kost veel tijd en het is fijn als je hier wat ondersteuning bij krijgt.
Enkele taken die je kunt uitbesteden
- Research doen
- Afspraken inplannen
- Nabellen of opvolgen van leads
- Offertes maken en versturen
- Algemene voorwaarden bijhouden
- Offertes nabellen
- Klantvragen beantwoorden
- Etc.
Administratie
Het runnen van een bedrijf of afdeling brengt veel nevenactiviteiten en administratie met zich mee. Voor veel ondernemers betekent dit tijd en energie die niet aan de core-business besteedt kan worden.
Hiervoor kun je taken aan een Virtual Assistant uitbesteden. Een Virtual Assistant is een persoonlijke assistent die op afstand werkt. Steeds meer ondernemers en managers besteden ondersteunende en routinematige werkzaamheden uit.
Enkele taken die je kunt uitbesteden
- E-mails beantwoorden
- Mailbox opschonen
- Agendabeheer
- Organiseren van vergaderingen
- Telefoon beantwoording
- Archivering
- Reisplanning & verzorging
- Algemene ondersteuning
- Projectondersteuning
- Etc.
ANDERE VOORDELEN LOCATIE ONAFHANKELIJK WERK
Doordat je geen kosten hebt voor een werkplek, computer, en reiskosten is een L-O-W-er vaak goedkoper. Daarnaast kun je een L-O-W-er al vanaf een paar uur per week inzetten, want er is geen sprake van reistijd. Dat kan ook verspreid over de week.
Een L-O-W-er is gemotiveerd en productief, omdat het werk past bij zijn of haar leven. Bovendien brengt het werken vanaf verschillende locaties en met verschillende mensen innovatie en creativiteit.
WAT IS ONZE PURPOSE?
Het verbinden van bedrijven en ondernemers met mensen die onafhankelijk van plaats en tijd werk uit handen kunnen nemen.
L-O-W-ers zijn zelfstandig en gemotiveerd!
Werk dat bijdraagt aan een manier van leven waar je zelf voor kiest, maakt gelukkiger! Eigen verantwoordelijkheid, flexibiliteit en het werk op de eigen manier indelen komt het werkplezier en de productiviteit ten goede!
Omdat werk iets is dat je doet en niet iets waar je naar toe gaat..
“Geef me werk dat bij me past en ik hoef nooit meer te werken” (Confusius)
Telefoon
(00 31) 6 27 51 18 12
Locatie Onafhankelijk Werk is een onderdeel van ETC Consultancy
KvK 32150280